Skip to content

Takie wydarzenia należy upamiętniać…

Dlatego dziś zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z naszego firmowego święta.

Nie do wiary, już 3 lata działamy na rynku!!!

Jeśli nie znasz nas od początku, to zapraszamy do przeczytania tego wpisu, Monika krótko opowie o naszej historii…

Pomysł na stworzenie firmy, która będzie inna kłębił się we mnie od wielu lat, jednak obawy przed podjęciem tego wyzwania były silniejsze, przez co też tkwiłam bardzo długo w miejscu, które mnie nie rozwijało, a tylko ciągnęło w dół.

Kryzys jakiego doświadczyłam spowodowany również i wypaleniem zawodowym, sprawił, że odeszłam z pracy na etapie, w celu szukania nowego miejsca dla siebie w życiu zawodowym.

W tym trudnym momencie mojego życia, dzięki rozmowom z bliskimi mi osobami trafiłam na coaching, który pomógł mi zmienić moje podejście do życia, pracy i rozwoju osobistego.

Czas, który sobie dałam oraz analiza mojej przeszłości, doświadczenia zawodowego, a także tego co chcę robić w przyszłości, pozwoliło mi zebrać niezbędne zasoby i umiejętności, a następnie zmobilizować się do działania w celu realizacji marzeń.

Tak właśnie, po wielu miesiącach przygotowań i działań 3 września została wpisana do Krajowego Rejestru Sadowego nasza spółka IGNA Sp. z o.o. Sp.k., której nazwę rozwinęliśmy o opis: Logistics & Consulting.

Dlatego tak się stało?

Chcieliśmy mieć szerokie spektrum działania. Na początku podstawowym profilem działalności firmy były usługi związane z organizacją transportów drogowych w ramach obszaru logistyki, a także usługi Facility Management z zakresu consultingu.

Jednak to nie wszystko… coaching nadal towarzyszył mi w rozwoju osobistym, do tego stopnia, że ukończyłam w między czasie studia podyplomowe z zakresu Coachingu z elementami psychologii, a także kursy z obszaru kryzysu osób dorosłych. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej rozumieć, wspierać innych w drodze do zmiany swojego życia na lepsze.

Tym samym połączyłam doświadczenie zawodowe w logistyce z pasją do rozwoju i wspierania innych w ramach coachingu. Dzięki tym umiejętnościom i nabytym kompetencjom stworzyłam nowe na rynku usługi Logistics Mentor Coachingu, mające na celu wspieranie w rozwoju i trudnościach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w TSL, jak i te działające już od wielu lat w tej branży.

I tak po trzech latach działalności naszej firmy mogę stwierdzić z radością, że stale się rozwijamy w każdym obszarze oferowanych usług, a co najważniejsze towarzyszą nam ludzie otwarci na wyzwania i nowe kierunki.

Dziękuję, że z nami jesteście 🙂

Monika Ossowska

Logistics Mentor Coach

Tworzymy nową jakość usług doradczych i wsparcia w rozwoju, opartych na wartościach, współpracy i nowoczesnych metodach szkoleniowych.

Zapisz się do naszego newslettera, niech nic Cię nie ominie.

Tworzymy nową jakość usług na rynku TSL, opartą na wartościach i współpracy.